Noutati
noutati
Iluminat
arhitectural
Sisteme speciale de iluminat arhitectural pentru exterior si interior cu schimbatoare de culoare pentru hotel-uri, mall-uri, parcuri, cladiri de birouri, lacase de cult, institutii publice...
citeste mai mult...
studii de caz
Parking Management
Sisteme complete de management al parcarilor incluzand plata cu casierii automate si manuale, contorizare locuri libere, directionare, sisteme de acces pe baza de abonament...
citeste mai mult...
Fonduri europene

Service si Mentenanta

Service si Mentenanta Pentru a asigura suportul tehnic necesar in vederea mentinerii la parametrii initiali a sistemelor instalate, Briliant Technologies a dezvoltat un departament dedicat de suport, constituit din ingineri si tehnicieni cu experienta, personal pentru interventii rapide si un call-center pentru toate tipurile de solicitari.
 
Serviciul de suport tehnic si mentenanta este asigurat atat la cerere cat si prin intermediul unor contracte specifice de mentenata.
 
Incheierea unui contract de mentenanta este modalitatea cea mai simpla prin care se poate beneficia de expertiza specialistilor companiei. Flexibilitatea acestor contracte permite personalizarea lor în functie de nevoile si exigentele fiecarui client.
 
Avantajele contractului de mentenanta incheiat cu Briliant Technologies:
  • Monitorizarea sistemelor instalate prin tehnologii de comunicatie si control de ultima generatie
  • Oferirea de suport prin liniile telefonice de tip Call-Center si prin linia de urgenta
  • Garantarea unui timp minim de raspuns prin oferirea de suport instant prin sisteme online de tip remote, specifice sistemelor instalate
  • Efectuarea de vizite periodice pentru prevenirea aparitiei problemelor tehnice
  • Prioritate în rezolvarea problemelor aparute fata de solicitarile ad-hoc
  • Garantarea echipamentelor de back-up din stoc, in functie de sistem, pe perioada de reparatie
  • Asigurarea de piese de schimb si consumabile, datorat colaborarii directe cu furnizorii principali