Noutati
noutati
Iluminat
arhitectural
Sisteme speciale de iluminat arhitectural pentru exterior si interior cu schimbatoare de culoare pentru hotel-uri, mall-uri, parcuri, cladiri de birouri, lacase de cult, institutii publice...
citeste mai mult...
studii de caz
Parking Management
Sisteme complete de management al parcarilor incluzand plata cu casierii automate si manuale, contorizare locuri libere, directionare, sisteme de acces pe baza de abonament...
citeste mai mult...
Fonduri europene

telefonie

telefonie In prezent, Internetul si telefonia au devenit indispensabile oricarei afaceri manifestandu-se din ce in ce mai mult tendinta de a integra apelurile voce comunicatiilor de date.
 
Intelegand cerintele de comunicatii la nivelul mediului de afaceri al clientilor parteneri, specialistii Briliant Technologies ofera solutii pentru centrale telefonice de diverse capacitati: de la cateva zeci de extensii, pana la centrale de mare capacitate (peste 2000 de numere), cu conectare prin linii analogice, ISDN, Voice over IP (VoIP), retele de centrale telefonice private.
 
Centralele telefonice digitale private (PABX) au urmatoarele avantaje:
  • Rutarea automata a apelurilor fara a fi necesara interventia umana, bazandu-se doar pe numarul apelat;
  • Implementarea softului de taxare prin care se pot obtine rapoarte de cost pe fiecare abonat in parte;
  • Restrictionarea apelurilor abonatilor;
  • Reducerea cheltuielilor prin contorizarea apelurilor si optimizarea rutelor de iesire pe liniile telefonice prin mecanismul LCR (least cost routing);
  • Optiunea de adaugare adaptoare pentru accesul in retelele de telefonie mobila (costul unui apel de la un telfon fix la un mobil va fi acelasi ca de la mobil la mobil);
  • Parolarea telefoanelor si utilizarea parolei pe orice telefon conectat la centrala
  • Sistem de mesagerie vocala etc.
     
Sistemul realizeaza conexiunea intre apelurile telefonice din interiorul companiei facand totodata legatura cu reteaua publica de telefonie (PSTN). In cazul in care abonatul este ocupat sau nu raspunde, apelul poate fi directionat catre sistemul de mesagerie vocala.
 
Briliant technologies Group ofera urmatoarele servicii, indiferent de tipul de centrala telefonica, analogica sau digitala:
  • Instalare si montare cablu telefonic, sertizare mufe;
  • Montare prize de telefon
  • Instalare si programare centrala telefonica si posturi telefonice, panou central si conectica
  • Montare dispozitive auxiliare (interfon, voce ets)
  • Testare cabluri si conectica
  • Servicii complete de mentenanta si administrare retea telefonie de catre specialisti cu experienta care asigura suport tehnic permanent.
Pentru a va oferi solutia completa in acord cu necesitatile dumneavoastra va rugam sa va programati pentru o evaluare gratuita din partea inginerilor nostri specialisti!